Wednesday, March 17, 2010

lagi 44 hari

minggu yang paling tak produktif.wlopon minggu ni baru 2hari bekerja sbb isnin aku cuti.aku bnyk keje.tp aku x dpt fokus.gile ar.rase berdose tp gtuhla seadanya aku.aku bukanla muslimah sgt.waaaaaa.

tahap kewangan sgt susut.bukan susut lg dah.mencapah ke arah infiniti.xtauh mcmane nk survive tunggu gaji lg 8hari.sound like lg sikit je tp dlm wallet ade rm25 je.minyak nk isik pakai hape?naseb bek touch n go da topat siap2 utk sbulan.tu pong ralat sbb p sane sni lalu tol.wiken ni ofismate kawin kt semban.siyes nk p tp dgn tahap kewangan skgni.xtauhla nk ckp cmne.

hal kawin stakat ni on track.gelang dan cincin lelaki dah beli.kitorg balik wiken harituh alhamdulilah dapat setelkan sume.tp hal beli gelang n cincin paling x sistematik di mana kitorg masuk je kedai terus beli tanpa nego tanpa survey.apekah kitorg dipukau?ntahla.BLUR wei bile bnyk hal nk kene setel.plus mmg xreti pong beli brg kemas.kene tipu pong sure layan je.

ade due per aku baja iaitu laki xleh pakai emas and suasa. suasa ade due jenis suasa putih n suasa merah. tp org ade ckp bole pakai tp bile solat kene tanggal.hekeleh.satu hal pulak.so cara slmat beli je perok.

lagi se aku tadak ayah.abg laki tadak.adik laki tadak.toki sbelah ayah tadak gk dah.so bapak sedara kene jadi wali.so kene bwk surat kematian bapak as bukti.tp aku agak sengal xbwk.tp aku xpatot dipersalahkan sbb org pjbt agama x tick pong kene bwk.uhu.

lately sgt sibuk dgn hal kawin dan hal pekerjaan sampingan.rasenye later aku akan buat spesel post psal pekerjaan sampingan.semoge pekerjaan sampingan ini rezeki kawin yg org ckp ade bahagianye.

target by umor 30 ( if umo panjang) dah bole rileks.dah bole tulung mak kami (mk aku dan dato K adalah single mother). dah bole p mejid maklumla skg balik keje pong da mlm. percaye atau tidak aku yg sejak 25tahun xpernah interest dgn pekerjaan sampingan ni terjebak.bukan kerana dipukau.tetapi dgn bukti testimonial org terapat.iaitu emak mertua.(bakal emak mertua) sape2 yg knal aku mesti rase aisk.bia betol bond.tp tuhla.aku YAKIN dgn ape aku buat ni.aku bukan jd GRO beb.aishhhhhh

nde senang saje.
makan ubat.
ajak kwn2 mkn ubat.
jadi ahli untuk dpt murah.
kumpul point.
kwn2 jd ahli pon dpt point.
point bole tuka duit.
so
dlm mase same
dpt sihat
dpt duit
senang je.
tp kalo xajak kwn2 pon xpe je.
x hal
mkn jerla ubat tu kalo rase perfom belila
kalo x abaikan saja

aku tibe2 mkn ubat apehal?hehe.
bukanla ubat.mknn tambahan.background fmily aku siyes tadek penyakit alhamdulilah.tp almost sibling xmakan sayur.xminum susu.kurang mkn buah.jadi menyedari keadaan ini aku memerlukanla maintanance utk future expectation di mana aku xsanggup kene operate sane sini so aku MEMILIH untuk buat maintanace dr skg.

n fmily dato K yg smemangnye genetik yg darah tinggi,jantung dll exactlyla kene mkn.dan paling penting bile emak datoK mkn its prove better.mmgla kt dunie ni bile ajal akan pergi jua tapi at least bolela bertahan utk skurang2nye beramal.kcualila da cukop amalan.emak datoK pon mmg sentiasa didampingi ubat tetapi ubt yg die mkn cukop skadar ukt bertahan bukan mgubati.tula beza dgn sumplemen yg diambil skg.dgn 96.0% kandungan keperluan sel bdn nyatanya sgt merubah keaddan kesihatan emak dato K.pluz suplemen ni bukan bahan kimia or drug.ianya mineral dan vitamin.hehe.tibe2 aku ckp psl ni.hahahahahhahahaa.gilor.sekian.

No comments: