Friday, March 5, 2010

spatotnye aku bertolak pukol10 ke PD.tp tibe2 tukar plan J41 opis aku ajak p ng die.okla since die sorg.so aku cancel nk p ng kete ofis.tp pukol12 baru nk gerak sbb nk konvoi ng bdklaki.aiya.daklaki pon da mmg sajela xnk smyg jumat.jd aku bapakla busan lalu menghudpdate belok.

adepon dr td ym ng rosek saje.bergosip.berbincang hal2 perasaan dan perkare2 annoying yg menggangu hedop.tak dapat tidak.tak dinafikan rosek one 0f fen yg aku akan cari bile susah specially in preparation 4 wed ni.bnyk jgk perkara dibuat bersam2 rosek.sbb datoK mmg bizi.wiken asik ade kls kene monitor.tp xpela.bukan prinsip aku jgk nk buat sume same2.buat ng kwn2 pon xpe n later update pd pasangan.if rosek tadek aku xbape tauh nk ajak sape neman aku blur.xbnyk kwn ke aku ni?uhu.abisla aku.nt kalu aku ninggal bape kerat jerla nk smygkan aku.buaaaaaaaaaaaaaaaaa.

alhamdulilah stkt ini belum ade lg dugaan yg org ckp dugaan tng kalo xleh handle bole putus.nauzubilah anyway.hupdate utk kawin.mcm xdek hupdate je.sbb wiken ni aku habiskan kt PD utk retreat ofis.wikendpnla kami balik utk submit borg nikah.oh ya.dah ambil gmba paspot dan cek hiv.alhamdulilah negative.nk ambil HIV punyela bdebor.bengonla aku ni.satu part ni aku mmg xtipu aku takut.pulak tuh datoK pong same dgn aku.takut jarum,darah,mkn ubt.sume2 hal berkaitan tuh mmg susah nk handle.bagi olen lucu kot tp x kot bg aku.waaa.abisla aku mcmmane nk ade ank ni..huhu

status kewangan semakin corot.negatif.sbbnye gaji dpt awal hari raye cine arituh.nk survive lg smpai 25hb next gaji mmg abis duit kawin gune.huhu.dahla duit kawin xcukop.korek lagi.huahua.semoge dipermudahkan jerla.lagila wiken ni nk balik.pastuh nk servis kete.servis major lak tuh.hum.duit..bilela nk cukop?kalo gaji 20k smgu pon xtauh cukop x.

lagi...kerja ofis.website in progress.email stable.sistem2 sume stable.tnggal network asik problem lately.tensen aku.firewall tuh nk masuk 4tahun dah.aku xsaba nk tunggu pindah ofis baru dan dpt perkakasa2 baru ICT tuh.so bolela mulai dpt brg2 yg lengakp utk kerja2 yg lebih sempurna.sebutharge da kua.off rabudpn.pastuh aku tauh aku akan bizi buat penilaian teknikal.arap2 sume setel.lagi developing sistem etrening tuh.ntah bile aku nk mule.org admin pon bizi.aku pon xtauh sape ckp keje gomen rileks.sbenanye bnyk je keje.skg paling kritikal internet kt ofis aku.speed 2mbps saje TIME broadband.nk upgrade speed pon xberbaloi sbb dah nk pindah.tp mmg asik downla.satu hari berkali2 restart firewall.mmg modem tadek mslh aku da test direct conection.bile lalu firewall je down.nk wakilkan pd switch pon tadek 3 layer.lgpon aku pon bkn ingt pon configuration tuh sume dah.gugel bole.tp satuhari la aku xbuat keje lain.waaaa.aku harap mgudpn internet ok.kalo x isnin lagi da huruharela hidop.dah ar org ofis tuh xphm konsep.nt org IT disalahkan.huhu

lagi..aku admit aku xrase comfort dgn umah sewe aku skg.sejak brg2 asik hilang.jadi rase xslmt dan xbebas nk letak brg.tpakse jd org yg life mcm kedekut.mmg automatik.rase bersalah pong ade sbb rase mcm xle mesra dgn new housemate.tp still try to handle ar.rase jahat sbb pikir negatif.tp bukanla nk tuduh2 org.tp before ni sume xpernah terjadi.bile tuka2 housemate.ade perkara2 misteri berlaku.sgtla xselesa.kalo ade pape hilang lagipon mmg kalo bole xnk bercerita pd sape2.sbb rase xbest mcm suke buruk2kan orglain.tp acteli aku tertanye2 dan nk tauh.sapela yg ade habit2 rembat brg org.aku xsuke.aku nk sgt Tuhan tunjukkan sape.bukanla nk die dimalukan tp nk tauh je.huhu.sampai skgni rase nk cpt2 kawin kua dr umah ni.

sekian.mau bersiap2.

No comments: