Monday, March 8, 2010

monday blues.sume mls nk wt keje.aku yakin sume mls nk wat keje.tgok sume berkeliaran.warghhhh.ramai gk yg EL n MC harini memandangakn wiken smlm baru pas family day.huhu.aku pong rase mls nk dtg keje tp demi tanggungjawab kepada negare dtg gk.wlopong tadek wat nde2 bergune pong harini.huhu.

arini aku tadak watpe pong.

edit memo penyelengaraan firewall.
pastu
tefon org kad kawin.aiyaa.tadek foloup.esok baru dpt artwork.ampehla.katenye tgh queue.banyak.ituh pong aku da bg map draw gune vision tuh.kalo lukis tgn 18thn baru siap kot.harap2 esok betol2 dptla artwork tuh.dan aku akan kofemkan stuju and baya 50% and stat printing.printing pong 2mgu.aku balik wiken ni.ingtkan dptla tgal terus kad kt kg.xdapek ar ni.

balik wiken ni.utk meraikan enggament uda.kakak aku baru nk tng.aku da nk kawin.ape cer?huhu.tungguh die lambatla.acteli kami da janji nk knduri skali.tp since progress dorg lembap sgt.xkuase nk tunggu.balik ni final balikla before nikah.balik utk submit borg nikah n book kadi also beli cincin.so setel.

plamin+baju+potografer da setel.borang nikah da setel.goodies dah.brg2 gubahan almostla.ade lg sikit2.tp xpela tuh cuti smgu b4 kawin sempat siapkan.wrapper utk doorgift da beli.bunga pahar da beli.baju fmily da beli.tinggal langsir je belum beli.almost done.

duit betol2 dah tadek ni.gaji pon lmbt lg.lagi 3mgu kene survive berbekalkan gaji 8 februari lepas.bygkan berape lame dah ke sane sini beli itu ini gune duit tuh.siyes.tgal duit utk cincin saje skgni.spent utk balik wiken ni.xtauh nk korek mane.uhu.

harap2.sume dipermudahkan.dan yang penting akan mncapai KPI.zero hutang.dan majlis selesai dgn jayanya.biarla sederhana pong janji sempurna.later 10tahun lg smbut aniversary kalo ada duit wat meriah sikit.aminn.

oh ya!psl potografer.aku da book ng kwn aku.price die kire berbaloila ng spesifikasi.cover majlis kt both side dgn harge tuh.okla.aku pon xnkla nego2 smpai kwn aku xdpt wat bisnes.paham jugakla cost nk travel ke timur n bla2.tp bab potografer saje da tmbh lg sikit same dgn pakej andaman.tp for me gmba tuh penting.sbb da habis majlis sume yg tgal utk ditatap hanyala gmbar.gmba pong kalo org xlawa mcm aku bolela edit sikit nmpk lawa.huhu.so aku xkesah sgtla kua duit lebeh sikit utk gmba janji puashati.kalo nk biase2 saje bole jerla ambil skali ng pakej andam amek 1 roll 200.tp i deserve 4 d betterla.

n harini da mule gugel umah sewe.utk tinggal bersame suami.ahahahhaa.mcm best je part ni.kene dok flat jerla nmpknye.xmampu.huhu.tape2.sy bsdia idop susah ng kamu.hehe.


skian update.mau pulang.

No comments: