Thursday, July 2, 2009

sy bukan ex student

smlm aku p rehat pukol1 sorg2.sume cgu tgok.aku wat muke slambe jerkla wat2 kopiden masuk tmpt makan guru.sorg cgu tanye.awk ex student ke?mestila bukan.lg sorg dtg senyum2.aku senyum jugak.tanye lagi awk ex student ke?owhh.tidaakk.bukan.sy jage sistem kt skola ini.TAPI.....dulu adik sy skola ni.owh.sape name?nor akmal.hurm patotla muke same.

arini aku drive dgn lebeh yakin dan berhemah.sbb suda tau bile kene masuk kiri kanan. smpai pukol8 masuk bilik ict.cgu zazali dtg bukakan pintu.duduk 5minit aku batuk.xthn ckp ng cgu.cgu sy nk p kantin ar.skali cgu zazali ckp.mari ar.mari ar ni dlm bahase lainye ialah jum.ayamak.xsangka cgu ini sudi nk mkn ng aku.kalo tau smlm aku xp sorg2.sudahnya masuk kantin cgu zazali dgn slambe perkenalkan.ok cgu2 sume ni pegawai dr rebound asia kakak nor akmal.wahh.cgu2 sume muke puas jerk.ye ar smlm dorg da tgok2 xpuasti sal muke cam ex student.arini da kantoi.ayamak.

pas mkn.p berkenalan ng guru2.lagi xle blah sesi ni.arini suda setelkan hal nk masuk kuarters mgudpn.yeay.alhamdulilah.n arini gona drive baik uma.jao x jao.2marhalah lebeh.sorg2.arap2 x pape.insyAllah.

skian repot mgu ini.oh ya!gaji traning mgulps da msuk.tp cukop2 utk debit insurans etiqa.uhuk.okla tuh.alhamdulilah.thankyou Allah.


tgok ni.same ke?

No comments: