Thursday, July 9, 2009

air oh air

smlm buke pose msk spageti.pgtd pakat2 cirit birit.westernla sgt.pastuh lps cgu2 abeskan air tadahan.aku lak xdpt mandi.mcm besela cgu2 kene login kt skola puko720.aku xpe kol8.salu 730 ade air time2 bdk2 asrama gune air jer kritikal xdek.tp.smpi kol8.xdek air.aku PK kalo olen agaknye p skola xmandi ke tefon pengetua ckp dtg lmbt.isk.aku salu xtau ape tindakan yg paling baik.last2 aku tunggu smpai air ade.air ade kol8 lebeh tp kcil2 je.last2 da lewat aku mandila dgn lebeh kurang dibundarkan sbaldi air.tp shampo n sabun jgk.TAPI.ngatok gle.sbb mndi cmtuh.xsegar lgsung.

mlmtd pas buke borak2 dga cgu zura bcerita.smentare tunggu air ade.gtuhla dokkuarters cgu.bebut air ng student.kol10 mlm baru ade air.pastuh 1030 cgu yati ckp.jum p jln2.cgu zura on jerk.p r siap2.nek WSQ.p funfair.pastuh p MCd kertih.jao mrendek.balik da kol1lebeh.pagar skolah da tutop.cgu yati turon kete pacik nk bukak pagar.pacik gad dtg.owhhhhh.cguuuu.jap sy buke.gile ar cgu2 ni.mbujang d mane2 shj.uhu.

arini paja pulang bermalam.ade program permuafakatan pljar.so.cgu ismail xdpt spent mase utk bincg modul die ng aku.jd kije aku arini gugel blog2 shoping on9.salu aku bace kt pages org lg murah.tp betol ar.mmg murah dr pasaran.cantek n multi choice jugak.tp adela gk yg mhl.kene pndai carikla.




.

No comments: