Wednesday, July 1, 2009

malu saye dibuatnye

1 july achieve target memulakan kerjaya tercapai.alhamdulilah.rezki Tuhan.melaporkan diri d sek men sains dungun as fasilitatot it under rebound-asia.com.1st time drive dr uma acik ke sains dungun sorg2 slame mncecah stgh jam.mungkin krane kdudukan geograpinye atau mungkin krane klajuan pedal mnyak yg ku tekan amat menguji iman kereta belakang.sudahla apabila berada d lane kanan aku xdpat kekuatan bertuka ke lane perlahan.akhirnya summe kenderaan mgalah dgn dengusan enjin kereta masing2 terpkasa potong sbela kiri.ayamak.grrr.tp xpe alah bisa tegal biasa.wahh berfalsampah pulak.sbenarnye bukan kali pertama aku mamacu kenderaan 4 roda kepunyaan bersama ini tetapi kali pertama memacu sendirian.suda tidak dpt berbincang sbelum buat keputusan dan suda tidak ade co-pilot yg akan mjadi mate kiri utk ckp 'lepas' utk memotong.sudahnye aku hanye strait je satu lane.walapon lane kanan yg xspatotnye aku brade.yaaa.belum layak.naseb bek ade P utk mengcover tahap rase bersalah kpd para penguna jlnraye lain.owho.

1st day at science dungun sorg2 dlm makmal ict bapakla xbest.tecknisen komputer p kursus.tidak ade geng utk p kantin mkn.adepong hanya cgu bestari yg umornye mcecah 40.aku jadi tidak betah utk bergaul dgn org seumor begtu.terpikir2 patotkah aku p kantin sorg2 mkn dan senyum kpd sume para guru yg memandang sederhana tajam pd aku?owh.ataupong patotkah aku ajak cgu zazali slaku guru bestari utk mkn bersama2?msti cgu zazali ckp err....sy da mkn.uhu.malunyeee.sudanhye aku pon tgu jela smpai aku dpt buat kputusan.

task arini berkenalan dan membuat checking data.tp malangnye data sek sains dungun terpaksa d migrate smule memandangkan data ini data yg tahun lps punye.so xdpt tidak.terpaksela aku upadte later.dan berpikir ape aku nk buat ni.buaaa(lalu update blog)

next to go is aku sedang berpkir pukobape aku nk balik ni.kol2.30 ar kot.ikot waktu guru bestari.ngee,sukeati.tp mmg supervisor aku ckp cmtuh arituh.aaaa.waa.arap2 balik kang aku stay je lane kiri.arap2 samt perjalanan.naseb bek esok da khmis so tgal lagi sari.mgudpn tidak ade lg mslh spt ini.krane aku bakal masuk ke kuarters warden.YIPPI.da arap2 mgudpn teknisyen koputer tuk xkerek nk rehat same ng aku.uhuk.aku benci kena mkn sorg2.xluas pemandangan.

skian.

No comments: