Monday, July 13, 2009

bumble bee

wiken ni aku n p ktn uma akak aku.kalo bole.aku nk beli cd transfomer.jgn pndng bakang congkak.gang the movie. da lame da ank buah aku mtk tuh.tp ak rase xbole.sbb pas bis skola terus gerak.mane nk sempat.

arini mulei bz.n bz.n bz.

mlmtd berperang dgn hormon xstable.tibe2 rase cm dakuma xske nk kwn ng aku.isk.da dtg da tuh bisikan2 yg xbest.berlaku peperangan rumah x bertangge.sejak echa bz.aku da lame da xckp ng die.msg pon 2,3.ym pon x.wat hal masing2.kerja.kerja.owh.mlmtd aku arap sgt die col pdhl aku ade je kdit.bole je aku col.tp aku nk die col.penat da bg hint.tp.DR DULU.mmg WET!xphm.dan akhirnye echa tdo dgn bgie.TAHNIAH.

aku kecewa rase mcm putus centa da.nk soh col je.bkanye mtk dtg tibe2 dr kl.payah ke.pesal lembap sgt laki kt dunie ni nk phm.BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

arini rase bercampur2,japgi nk g post ofis.salunye ajak dakuma.tp arini ade satu tahpape bisikan ckp.pergila sdrik.bole je p sdrik.asik nk mharap org teman.ok.fine.aku p sdrik.uhu.sdihnye.lalu ak decide satgi aku akan p town sorg2.uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

arini pose.tp.d saat2 due date mghampiri ni.riso la pulak.satgi da dkt mgrib.terbatal dgn sdriknye.uhu.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sgt xstabillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

No comments: