Friday, July 8, 2011

latihan industri

ok.
boleh x nak rase xpuashati dgn budak praktikal.
budak praktikal mmg aku ambil sorg utk ringankan beban sepanjang aku cuti bersalin.
selain daripada membantu kerja-kerja teknikal,harusla ade satu sistem kecil utk dibangunkan sbgai projek.
stendet praktikel la ade projek nk present.
stendet praktikel budak it la ade sistem nk present.
stendet sistem jela pong bukanye sistem e-comerce,with high security pong
tp since aku balik pas cuti bersalin ni
baru masuk minggu 3observe diela
b4 ni my assitantla sbb die yg tanggung kerja aku
aku xrasela budak ni memberi apa2 bantuan kt unit aku
sistem yg simple tuh pong xsiap2
teknikal pong xbuat langsung
memangla dorg dah cite mase aku cuti bersalin lagi
budak ni kalo org tanye mesti ckp sy xtauh
ok
awak xtauh is ok
tp tolongla belajar cmne nk solve
abis nanti masuk keje nk jwb sume xtau?
mase intebiu nk ckp xtauh jugak?
adoi
yang xtahan asik gelaakkk je
okela thats ur habit
ur default style
but mengenangkan xdek ape2 sumbangan
rase annoying jugak
kalo bab bab yg biru2 sikit cepat je pick up
sume tahu
berminat sgt
ok
aku xsuke budak bujang menyampuk too much bile org dah kawin dah beranak ckp psl org2 dewasa
hiss
minggudpn lecturer die nk dtg
aku tanyela
ape nk present
sistemla die jwb
ckp dgn officer a.k.a supervisor mcm ng kwn2
betol la ko sebaya ng kitorg
tp ko kene ade respek jugak
ade differ btw staff n student li
walopon kitorg layan ko sama je mcm kwn2 staff
ajak mkn skali sume
but plzla realize ur position jugak
jangan nk lebeh kurang je
harini
my assistant xbuat keje lain yg aku dah bg since rabu
edit website jerk aku suroh pong
since aku dok sebok prepare minit,maklumbls dll utk meeting unit minggudpn
aku mmg bgla keje2 editing kt die
tp
apepong xbuat lg dah hari ke3 dr arahan diterima
sbb?
dok tolong buat sistem budak praktikal
too much ok
dahla xmemberi sumbangan
membebankan lg
xmembantu unit
menambah kerja my staff lg
korang marah x kalo staff korg xbuat kerja dah 3 hari sbb tolong buat sistem budak praktikal
sistem tuh dari bulan 4 lagi
now lecturer nk dtg baru nk terhegeh2
dahla sistem biase je
insert,delete,update
ko budak degree ok.
ishhhhhhhhh

ok
lagi 3minggu
aku akan pastikan dia diberi kerja dgn banyaknya
sorila
markah kau
mmg xseberape
sbb
perfomance pong xseberape
dan tahape2
grrrrrrrr

No comments: