Friday, December 4, 2009

kehedopan


<>

tira kawin arini.insyAllah mlmni or esok ak n datok K akan hadir.wiken dpn ajan n pejal tunang.tp xdptla p ak ng dato K ade kursus smart start.jgn silap phm kursus ni ofis yang hantar sebagai memenuhi pekeliling penjawat awam kene atend 7hari kursus per year.tahun ni pon da nk abes wei.next wiken sarahlak kawinnye.planning nk p ar perak ng rosek.tp xtaula d mase hdpn if ade aral.and next wiken ac lak tunang and ctah lak tunang.aisk.bukan main meriah lagi suasane disember.

aku akan cube sdaye upayela mghadiri sume jemputan.aku pon regret jugak sbb kurang btanye kabar kawan2 skrg.specially buddies tira da kawin arini.aku xsmpt pon tanye kabar cemane die meniti hari2 ke arah bersatu.mesti bnyk dugaan tp tuhla mtk maap tira.same goes to sarah.xbape nk take care jugak.walhal aku tau kalo aku pon mcm need attention n advice kwn2 terapat in d mean time.sarah xpe skit kot die mcm heartless.hahaha.aku doakan korang dipermudahkan dan dilancarkan.

life aku skg x fun sgt.aku bizi myiapkan pelan strategik teknologi maklumat perbadanan aset keretapi 2009-2013.keje aku bnykla gk.tp yg satu ni ade dateline n mlibatkan kementerian.jadik compulsory to have progress.arini lak tibe bos ckp kene buat surat utk meeting lembaga untuk bajet ict.paper ni xpela lagi.tapi yg pstm pelan strategik tuh ade 7 chapter mcm projek sarjana kene buat sorg2 dlm mase sbulan.dulu buat projek sarjana smpai 2 sem.skg kene wat paper lagi penuh protokol dan ayat bahasa melayu standard parlimen bratus pages dgn gmbarajah etc sorang?OMG.ksimpulanye siyes aku mmg bz dan slagi keje ni xsiap aku xkn dpt spend mase utk silly thing.

tp ak nk jgk update blog sbb da dkt sbulan xupdate.sekian terimekaseh.sambung kerja.

1 comment:

Shepha said...

haah la tra kawen.haih.tak dpt pegi