Tuesday, December 8, 2009

learn to b leader

busan.banyak keje bising.xbanyak keje bising.so wat?tgok achirve aku.gile komited.satu bulan 2 je post.okla tuh nmpk sikit ade tanggungjawab.pstm aku almost done.today suppose to finalise paperwork tp postpone sbb half oh jawatankuasa MC.sunyi opis arini.kalo tau xjd meeting aku attaend seminar ipv6 kt MOT.aiks.rase mcm nk balik skg.asistant aku pon MC arini.heiii.bile jadi ketua baru aku baja n know how d feeling.make me recall zmn mude aku kerja.now i realize ketua mau sume ankbuah folo up each task.walau sikit mau tau ape progress.ketua suke staff die tanye if xphm tp jgn terlalu banyak tanya smpai mende simple2 pon nk tanya.ketua mau staff bekerja cepat so boleh cepat release.smlm aku mail asistant aku.berbunyik

"awak x rasa ke sy ni bagus?80% kedatangan sy awal dr awk.bile awak mahu jd bagus?sy harap awak boleh jadi lebih bagus dari saya'

d point is asistant aku boleh dikatekan 90% xpnh aku smpai die da ada kt meja.mcm da budaye dtg lmbt.dan aku paling hot smoking.dtg lmbt.paastuh kua bekfest.then smbung ng smoking.jgn ckp popuan kalo rehat suke ngumpat n borak lame2.laki lebeh2 lagi.aku pon xtau wats d best way to approach org laki utk respek popuan sbgai ketua die.aku dlm erti kate lain xkesah sgt dgn kerja-kerja amal, kerja kemasyarakatan (bile psl main futsal opis laju jer bertindak) as long as kerja aku bg siap.tp.............TUHLA.xsiap dan xsegan pon nk ckp xsiap sbb xphm wlopon da DATELINE.da ngapela in d meantime dateline xtanye yg xphm tuh.adeyaiiiiiiii.kire aku mengeluh ke ni?takla jugak.aku mcm terfikirla how to handle kadaan ni.aku even penah mail asistant aku berbunyik

"sy xkesah motor awak nk pancit bape kali(stakat ini 3x kalo xsilap).xkesahla awk nk p menum,smoking kua pintu depan ke pintu blkg ke,janji keje sy siap.jgnla wat keje smpai x mase nk cek mail dan FB(pentingnye FB..haha)..i dont mindla janji keje siap.n feel free to ask me.also plz jot down all task i give later i wana check progress senang nk tunjuk"

lebeh kurang mcmtuhla.tp mcm bese je.xpape pon.

No comments: