Wednesday, December 14, 2011

ntah kenape rase nk updet belog

korang tahu x sebenarnya harini spatotnye aku otw ke penang untuk meeting.then tibe2 meeting tuka tempat ke putrajaya sbb chairman kene p cambodia ganti dgn chair lain. ganti chair jgn tukar tempat xboleh?

korang tahu x.asistant aku cuti kawin 2mgu.then b4 cuti aku dh siapka memo2 sume suroh die print lampiran dan buat jadual perbandingan harga dan lampirkan sekali memo.itu shj.tapi xbuat and harini aku msg xreply.tahu x aku rase nk mrh dgn org xbertanggungjwab dgn kerja yg sesenang tuh?

korang tahu sebaik shj mom+sibling+nieces+nephew balik smlm robin demam pulak.mlmtd panas gile.ok as educated parents xmau panik.dan berharap harini get better.

korang tahu x semalam dan harini semua org kt floor aku ni cuti.so sangatla rase mcm sunyi dan enviroment sgt xmenggalakkan utk bekerja.walau bagaimanapun aku telah menyelesaikan sume kerja2 yang memang aku dah list down aku kene buat.sbb tu xrase bersalah sgt nk updet belog.boleh?

korang tahu x.aku sgt rase need a vacation n currently dok gugel.dh ade negeri nk p.smlm dh gugel tmpt2 nk visit n tmpt nk tido.aku nk habiskan cuti tahunan.trying to have a budget trip.maklumla bulandpn punye expenses very sgt2.sbb dh stat baya 2 umah.utk rumah saje 2k.then kad kredit bulan ni gune dgn melampau sbb bw ank2 buah bersiar2.

korang tahu x.journey breastfeed aku agak xmenarik sbb robin dh stat topat dgn fm.walau bagaimanapun aku masih tekun pam mcm biase,stakat ini robon bole terima fm,tapi satu hari aku topap 1-2x saje.yg lain2 masih susu ibu,n stat mlmtd aku dh mule buat power pumping.at least 1-2x topap tuh jd zero.

korang tahu x.aku ni mmg xkreatif langsung bab memasak.masuk sume grup homemade solid food.tp robin asik makan mende same.so aku dh berazam nk masak variety sikit.now kene gugel2 n list down dulu brg2 nk beli.biala robin mkn airtgn aku.dhla mak aku bebel bagi susu kene dakap mcm bg susu yg betol.ok.sgt penting sume itu utk bonding.yer.sy paham

No comments: