Monday, March 23, 2009

sy jual brg bukan mtk sdekah



series dlm ati mnekan2 blood pressure aku spy myampaikan kpd adrenalina utk ak update blog.(fyd plz jgn betolkan ayat biologi aku ni=p)tp ak mcm none of idea nk hupdate.its not bcos non of activities but bcos its too much happen without hapiness.all d word to say aku xbahagie dgn khidopan aku skg.perkare2 tidak membahagiekan tidak bole dipikirkan scare terus ttp ia tetap dtg wlopon putus2 ttp myinggah.tersekat utk mzahirkan bebanan pasaan.aku tidak dpt senyum sbaek mungkin.mgawal terus bernafas dan hadapi dgn senyuman.tp aku rase hambar.secara halus memotivasikan diri berfikir positif segalanya akan baek2 saje.aku rase aku perlu menghadirkan diri di sekolah pondok selama sebulan utk mebrsihkan otak dan jiwe ternoda dghn bisikan syaitan.fokus kpd penyelesaian bukan fokus kpd masalah.apa juga maslh aku?dibandingkan dgn masalah rakyat ISLam di GAZA?hurm.tak setanding.aku xmulia.xbaik.tp aku xjahat.betol3.hurm.tiada pape yg isi penting dlm cerita ini.yg pasti ak mau update sbb echa pon suda bising buke blog aku kua gmba laki d bwh.aha.oh ya!smlm waktu mkn aku a.k.a kami didatangi seorang adik.mjual balm.dgn tulus aku hulurkan not kertas tp adik itu berlalu pergi dgn manrek muke yg agk terkawal.aku kaget(wow bergayanya perkataan ni) tergamak itu adik tunjuk perasaan.TAPI.adik itu dtg kembali dan mengeluarkan kata2 yg akan aku ingt smpai nafas terakhir."SY JUAL BRG BUKAN MTK SEDEKAH".shige cerita ini ditules.ade getaran yg terkesan.urm.sekian.(menulis dgn penuh emosi)





~u have to b COOL or else juz CRY

No comments: