Thursday, August 11, 2011

cara untuk hack website

ok
tajuk mesti gempak baru ONG
sebenarnye harini rase mcm xbest
sbb ape xtahu

boleh x rase xbest sbb jd pegawai tanggung kerja pegawai lain yg nk bersalin?
bukan ape
sebelum die bersalin dah mcm kene mental attack pulak dgn warning2 spt bnyk gile kerje kene siapkan dlm tempoh 3bulan ni.
itu
ini
itu
ini
ok
sgt mempengaruhi emosiku
sbb pada masa aku nk cuti bersalin tidakla ade sebarang tindakan mahupun persediaan awal seperti itu
yg ada pon hanyala satu senarai kerja dan status serta plan action untuk disambung oleh bakal tanggung kerja ku
tp tiadak tekanan saikologi diberikan

boleh x kalo bg moral support spt
bond ko boleh punye senang je
barula aku rase biasa2 aje

ini gaye meninggalkan kerja spt kalo aku xsiapkan SIAPla aku

bukan aku nk sgt pong tanggung kerja
aku xdek mate duitan nk tanggung kerja semata2 nk 1/4 gaji org
tadek makne
baek aku hepi
lalalalalaalala
drpd masuk duit sikit hati xtenteram
risaukan kerja unit org xde progress

aku dahla sgt berbakat nk jd pengarah program
dan sgt x berjiwa protokol
sgt FAIL
cukopla aku dgn laptop dan perkakas2
aku xcukop pandai nk berprotokol dgn para menteri dan org awam
tp
kalo x aku sape lg nk tanggung kerja ni?
kalo aku menolak nampak cm bad impression jerk

sebenarnya
aku boleh rase biase2 aje
sbb slameni pong sume kerja2 yg dilaksanakan oleh pegwai ni
mmg salu kitorg work together
bagi pndapat,buat pilihan,hadir meeting or discus
tp bila ade ayat2 yg mcm aku kene pastikan sume berjalan lancar
tibe2 rase stress
boleh?

satu hal!

satu hal lagi
tense dgn unit admin yg menjadi perbualan hangat di ofis
sbb ketuanye yg play safe dn tunduk je mase meeting ataupun el/mc mase meeting
yg pegawai aku tanggung kerja ni la kene cover kerja die
now akulak tanggung kerja die
jadi beerti aku kene tanggung kerja yg admin jugakla nampaknya

ishhh
xsuke

okla.itu saje.haus rasenye menulis bgitu panjang

No comments: