Friday, April 10, 2009

magrib 7.22


noor shahiza: oi ninja
noor shahiza: pas keje watpe?
bOnDaDaM: x wtpe
bOnDaDaM: nacira bg 200 ke?
noor shahiza: hahaha bertuah
noor shahiza: yok poya2 carefour,beli beras
bOnDaDaM: bole ajer
bOnDaDaM: balik kol12 eh
noor shahiza: nape mesti 12? kul 8 pg xleh?
bOnDaDaM: bole ajer
noor shahiza: ikan kembung semalam nk masak ape hah? x tau la
bOnDaDaM: sweet sour
noor shahiza: peralatan x cukup (sebnarnya x tau)

sdikit sedutan ibu mgandung yang gagal dlm arena masakan.kahkah.aku pon nt mcm tuhla.

cahica ini admin kt opis aku.satu2nye popuan yg mjadi tmpt berkongsi pasaan d pantri.surau opis.d kdai mkn.maupun d tesko.arrni stay kt opis tgu mgareb sbbnye nk p tesko.naseb bek ade cahica.so aku ade geng utk beli jambu pakcik dpn maybank.p KK beli makanan ringan.n bincang isu2 kekeluargaan d waktu bos xdek.eceh.ape jugak aku nk cite sbenanye ni.adeyai.xpapepon.skdar tgu mgareb.satgi masuk tesko jgnla aku beli pape.smlm uda msg soh masukan duit utk anjang.arinilak alang msg mtk talian hayat.aiyak.teh suda bekerjaya.tidak bole tidak utk berkata tidak.uhuk.cmne nk kawin ni xcukop duit.cet!!yipiii.esok wiken.da lame x tdo bersungguh2.asik wiken je p sane sini.mlmni nk tdo nk bgun pg isnin terus p kije.yaaaaa.hebatla sgt.bagun2 da kiamat.buwaaaaaaa.takuttt.owww merepek........................

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: